fredag 6 december 2013

Att vara patetisk!

Idag tappade jag totalt blogglusten, mer om det kan ni läsa om i gårdagens inlägg HÄR. Efter en otrolig stöttning, både från nära och kära, bloggvänner och vänner på min privata facebook så har jag nu bestämt att en läsares åsikter inte ska få förstöra glädjen som jag faktiskt känner för mitt bloggande. Till dig som skrev kommentaren om mig: det du skrev sårade! det är allt jag har att säga till dig.

Imorgon kommer jag att baka en riktigt god chokladkaka så håll utkik om ni letar efter en lättbakad kaka till kaffet på julafton, den är en riktig höjdare, jag lovar!
Nu finns receptet på chokladkakan HÄR >>

13 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade din blogg idag via den elaka kommentaren. Blev så klart nyfiken och klickade in på din blogg och den är superfin! Har redan lagt till dig på bloglovin. Så som tröst så kan jag bara säga att den elaka kommentaren säkert har bidragit med flera nya läsare till din blogg, varav jag är en av dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh vad roligt, jag har pratat med Jenny idag och hon delar inte skribentens uppfattning och det är det viktigaste för mig. Ja även om man försöker att inte bry sig så är det svårt, men självklart är jag glad för alla nya läsare jag fått. 18 personer gick med i min facebookgrupp igår det känns verkligen som ett bevis på att jag gör något bra. Stort tack för din fina kommentar, jag suger åt mig av allt. KRAM

      Radera
  2. Hej. Jag har följt din blogg ett tag nu men inte kommenterat så mycket. Jag läser den gärna för att jag gillar det jag läser så strunta i någon avundsjuk person. Tyvärr så finns de både här och där.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  3. Har ju följt dig ett tag nu. Men den elaka kommentaren har jag missat...lika bra de. Varför skall det vara så. Vi kan väl läsa och njuta av varandra :) Önskar dig nu en fin helg, kram Maria

    SvaraRadera
  4. Men vad sjutton är det med folk? Jag förstår inte varför man ens ska uttala sig om man inte har något snällt att säga:(. Alla kan inte älska alla och alla gillar inte allas bloggar. Men att ge sig på att klaga på andra på det sättet tyder bara på avundsjuka. Din blogg är jättefin och du är ju både söt och go så ta inte åt dig av onda människors avundssjuka. De lider nog mest själva..Kramar Susan

    SvaraRadera
  5. Det är verkligen jättetråkigt att det ska vara så idag, men tyvärr, det finns människor som har alldeles för lite att göra, sitter bittra hemma, som är avundsjuka och tycker att deras eget liv är fruktansvärt och därför måste dom kommentera för att jag vet inte.. känna sig bättre, hur sjukt det än låter. Av någon anledning känns det som att det är en liten epidemi av anonyma otrevliga kommentarer just nu.. tycker som Karin S, att det är tråkigt.. Men du.. glöm inte vad grynet brukade säga -> Ta ingen skit! /

    SvaraRadera
  6. Snälla söta du, BRY dig INTE! Du är toppen! Jag älskar din blogg och ser fram emot morgondagens recept. Säkert lika bra och välskrivet som alltid. Kram och trevlig 2:a Advent från Agneta

    SvaraRadera
  7. Hej. Har följt din blogg i ett par veckor nu och jag måste bara säga att jag älskar din blogg. Jag följer även Jennys blogg....älskar den med :) Du tar så vackra bilder och lägger ut bra recept...har aldrig bakat så mycket bröd som nu efter att jag hittade din blogg :) Fortsätt blogga precis som vanligt och skit i vad bittra, avundsjuka människor skriver. Ser fram emot fler recept och vackra bilder. Önskar dig en härlig helg. KRAMAR Jessica

    SvaraRadera
  8. Hej! Har läst båda bloggarna ett bra tag och tanken som uttrycktes kändes helt främmande.. Fattade ingenting!
    Tycker jättemycket om din blogg! ♥

    SvaraRadera
  9. Den svenska jävla avundsjukan.. Hua säger jag bara:-(
    Har oxå varit med om det där. Där dom helt öppet kriteserat mej och min blogg och ifrågasatt vad jag skriver... Jag blev så ledsen att jag grät i flera dagar och övervägde länge om jag skulle sluta blogga. Men NEj, varflr ska jag göra det när jag älskar det och har underbara läsare. Ingen patetsik ful människa ska sätta stop förvårt bloggeri!
    Du och din blogg är sååå fin! Fortsätt!!! Du inspirerar!
    Kram i massor K

    SvaraRadera
  10. Jag har inte sett någon elak kommentar, men när man blir en riktigt duktig bloggerska då dyker sådant upp som ett brev på posten. Så det är bara att inse att du är riktigt bra på det du gör! Jag älskar din blogg och följer varenda inlägg, även om jag inte alltid kommenterar. Dumheter ska man inte lägga ner någon energi på ( jo, jag vet att det är svårt att låta bli), utan sträcka på sig och fortsätta på den väg man går utan att tveka om den är rätt. Det är bara den som känner sig liten på jorden som beter sig illa och försöker såra andra. Du är bäst! Önskar dig en fin helg! Kram M.E

    SvaraRadera
  11. Ja jag tokgillar din fina blogg, strunta i energitjuven, hon är inte värd det, för jag antar att det är en hon=( Många kramar från Maritha i Piteå

    SvaraRadera
  12. Är säkert bara någon som är avundsjuk på dej :(
    Jag hade kalas igår och alla recepten var tagna härifrån :) Tack så jättemycket för all inspiration och glädje du ger.
    Kram Anki

    SvaraRadera