torsdag 5 december 2013

Välkommen alla nya läsare

Så fantastiskt roligt!! Det är så många som har hittat till min blogg under de senaste veckorna. Varje gång jag kikat in på bloggen under dagen har jag haft mellan 15 och 20 online, helt galet och overkligt tycker jag och så klart jätteroligt. Till mina nya läsare tänkte jag tipsa er om Madame Ediths facebooksida. Alla som gillar Madame Edith på facebook får en länk till varje nytt inlägg som innehåller ett recept, perfekt för er som inte vill hålla utkik efter nya recept här på bloggen varje dag. Övriga inlägg länkar jag till ibland och ibland inte, det är lite olika beroende på vad det är för inlägg. 

Madame Ediths facebooksida hittar ni här.

12 kommentarer:

  1. God morgon rara du !

    Så klart så vill vi ju följa din fina och inspirerande blogg.
    Grattis !
    Önskar dig en fin helg med dina fina !

    Kram från mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!! och detsamma till dig. Idag hoppas jag på många kommentarer från mina läsare, det är en deppig Edith framför datorn idag som behöver uppmuntring. Igår kväll upptäckte jag att jag har en läsare som stör sig på mig och tycker att jag är patetisk, detta uttalande skedde bakom min rygg i en annan blogg. Jag tog väldigt illa vid mig av detta och jag är faktiskt riktigt ledsen av att någon går runt och stör sig på mig. Tyvärr var ju alla er andra läsares fina kommentarer som bortblåsta ur mitt huvud just då och allt fokus handlade om den elaka kommentaren. Det var alltså inte bara stormen som höll mig vaken i natt.

      Om jag nu ska se något positivt med detta så känner jag en enorm tacksamhet för alla mina läsare som lämnar alla fina kommentarer, det är något som jag har vant mig vid, att man skriver snälla saker till varandra i bloggarna det är ju så det ska vara, men med mitt ökade besökarantal drar det troligtvis med sig ett och annat rötägg, tyvärr! Och därför vill jag verkligen tacka och krama alla mina läsare som vill mig väl. Känner en stor kärlek till er idag, tack för att ni finns det är ni som gör mig stark. KRAM

      Radera
  2. Tycker du är grym! Älskar att ta en titt här och få inspiration. Dumlemuffinsen är ljuvliga för inte tala om bullarna med Philadelfiaost :) Sen att du är från min tidigare hemort är bara ännu mer plus!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad roligt, då kanske du känner igen mig från min tid i matbutiken här i samhället :) Såg att du länkar till mig, tack :D

      Radera
  3. Jag är i alla fall såååååå himla glad att jag har hittat din ljuvliga blogg.
    Mums vad mycket jag redan har hittat !!
    Långpanne brödet med kesella och morot hr jag redan bakat två gånger denna veckan , det är så mumsigt och båda mina tonåringar gillade det också jätte mycket.
    Skall även prova dina frallor med keso någon dag.
    Är ju så underbart att det fortfarande på morgonkvisten när man kommer upp och det fortfarande luktar nybakat bröd i huset från kvällen innan.
    Saffranskaka , rocky road och dumlemuffins står även dom på min "to do lista".
    Goda pajer har du ju också delat med dej av :)
    Tack snälla för all inspiration och alla goda recept som du delar med dej av.
    Jag önskar dej en underbar helg !!
    Kram Catarina A

    SvaraRadera
  4. Tack för alla underbara inlägg, njuter av alla härliga bilder, blir så inspirerad.
    Trevlig helg.
    Annika

    SvaraRadera
  5. Tack till er allihop!! ♥ ♥ ♥ Ni betyder så mycket för mig :)

    SvaraRadera
  6. Klart jag gillar på FB...kramilikram Maria

    SvaraRadera
  7. Har precis hittat din blogg, när jag googlade på äppelrecept. Hittade sedan dina bröd recept, och bakat ett nytt varje vecka. Nu har jag haft tid att studera bloggen mer och även fb sidan som jag likat för att vara uppdaterad.
    Tog ett tag innan jag lärde mig hur ditt upplägg med receptsök var upplagt, men när man bara surfar runt så hittar man nya vägar och för mig nya recept.
    Jätte bra blogg och recept. Kramar Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett bröd i veckan!! Wow, nu känner jag verkligen att jag lyckats, det här är ju absolut drömmen för mig. Älskar när ni testar mina recept, så roligt att du berättar för mig. TACK Ps, receptarkivet är under bearbetning, så det kan kännas lite rörigt ett tag här på bloggen.

      Radera
  8. Hej Madame Edith!

    När man går in på din "mysiga" blogg så får man såååådaaaan insperation!!! När man inte vet vad man ska baka så brukar jag blogga på Madame Edith...där hittar man ALLTID något gott!!!

    KRAM Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Karin, din kommentar känns så ärlig så jag får rysningar i hela kroppen. Så kul att du känner så :) ♥ ♥ ♥

      Radera