torsdag 14 april 2016

Mitt namn är inte Edith - Mitt namn är...

Jamen hejsvejs igen! Pajen är färdig, fotad och provsmakad. Och en något suddig bild på mig själv. Madeleine heter jag förresten.  Ni är ju många nya som följer min blogg och jag har varit dålig på att berätta om mig själv. Dags att knåpa ihop en ny liten presentation inom kort tänker jag. Tills dess kan jag ju i alla fall avslöja mitt namn, Madeleine och inte Edith som de allra flesta av mina läsare kallar mig. Madame Edith är bara ett hittepånamn.
Är det något ni undrar om mig? I så fall kan jag kanske ta med det i min presentation. Var inte rädda för att fråga, det tycker jag bara är kul. Det skulle ju så klart även vara roligt för mig att få veta lite om er. Vem är ni? Har ni barn? Har ni många barn som mig? Är de vuxna eller små? Kanske har ni barnbarn? Har ni testat något recept från bloggen? Berätta gärna, jag är nyfiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar