måndag 20 oktober 2014

Förmiddagsfika med chokladmuffins med chokladbananfluff

Men kolla vilka fina!! Chokladmuffins med chokladbananfluff :) Visst låter det gott. De här fina bakverken blev jag överraskad med av min syster, hon som bakar så mycket som jag berättat om. Jag har tagit en liten provbit innan jag satte mig här för att skriva det här inlägget, kunde liksom inte hålla mig. Och guuud så goda de var. De här muffinsen kommer att få hoppa in både i kategorin choklad >>, kategorin muffins >>, kategorin barnkalas >> och självklart i bloggens allra bästa kategori Ediths bästa >>, där hamnar bara de absolut bästa recepten och den här muffinsen passar alldeles utmärkt där. 
Nu önskar jag er alla en riktigt bra start på den nya veckan, själv ska jag återgå till muffinsen som väntar på mig :D Receptet publicerar jag här på bloggen så fort jag fått det av min syster.
Nu finns receptet publicerat HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar