lördag 30 augusti 2014

Strax är omröstningen avslutad

Stort tack till alla som hjälpt mig att utforma innehållet här på Madame Edith genom att delta i min omröstning. Denna gången ville jag undersöka hur stort intresset var bland er läsare inom ämnet hushållsekonomi. Det fanns ett stort intresse, kul och spännande och en liten utmaning för mig. Ekonomi är inte alltid lätt att prata om, det finns så mycket tabu och fördomar och många gånger vill man ge sken av att just pengar är något vår familj INTE behöver tänka på. Men det vet vi ju alla, att alla som har eget hushåll tar i stort sett dagligen beslut som påverkar ekonomin. Så visst är det viktigt!

För att knyta an till bilden på den gigantiska och vääääldigt smaskiga mintchokladen, tänkte jag berätta att under nästa vecka dyker det upp ett nytt recept här på bloggen med denna godingen i. Så missa inte det :D Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar