fredag 20 november 2015

Här köpte jag glöggmuggarna

Jag har fått frågan från flera av er läsare om var jag har köpt muggarna som var med på bild i receptet om chokladmousse med 2 ingredienser (RECEPT HÄR >>)
Min tanke var inte alls från början att blogga om de här muggarna men eftersom flera av er frågat gör jag nu ett litet inlägg om dem. Muggarna är glöggmuggar och jag har köpt dem på Lagerhaus. Jag lägger inte in någon länk till dem eftersom jag köpt dem i butik, jag tror att Lagerhaus finns att hitta även på nätet, i så fall finns dem säkert även där. Priset är jag lite osäker på men jag köpte dem i 6-pack för ungefär 150 kr. Jag såg ingen glöggkanna i denna serien när jag var i butiken men enligt ett tips ska det finnas även en kanna att köpa till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar