söndag 13 september 2015

Kladdkaka och synpunkter från läsare

Så här blev kladdkakan med nutella i. Barnen hade kompisar som var här och lekte och min syster Veronica och hennes kille kom förbi en sväng lagom till eftermiddagskaffet så det var alldeles perfekt att jag råkade ha en liten kladdkaka i kylen. Som väntat gillade mina nutellatokiga barn kladdkakan väääldigt mycket. Denna måste du baka igen var det första en av tjejerna sa, kul! Gillar man nutella så gillar man garanterat denna kladdkakan, det kan jag lova. Jag kommer att hålla lite på detta receptet. Jag har fått åsikter om att jag gör det ibland och det stämmer, ibland använder jag en bild från ett kommande recept för att inte mina textinlägg ska bli bildlösa. Att jag har fått synpunkter på det ser jag som att ni gillar det som visas på bilden och det är ju kul. Självklart tar jag till mig av kritiken och försöker så gott det går och när tiden räcker till att få ut recepten så snabbt som möjligt. Eller som alternativ använda en annan bild de gånger jag har möjlighet till det. Men denna gången fick det bli så här. Hoppas att ni inte blir allt för arga. Jag önskar er nu alla en trevlig kväll, framför tv:n, i sängen med en bok eller i tvättstugan eller vad ni nu håller på med. Kanske någon som förbereder en kalljäst deg till natten? Hur som helst så ses vi som vanligt imorgon igen. KRAM
Nu finns receptet på nutellakladdkaka HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar