onsdag 2 september 2015

5 onödigt vetande om mig och en undersökning

Jag håller på och förbereder för ett nytt recept men för att det inte ska bli alldeles tyst här tills det inlägget är klart så kommer här 5 onödigt vetande om mig.
  1. Jag har just i skrivandets stund knallröda ögon. Vad det beror på vet jag inte, kanske allergi eller virus? Ska testa att byta ut sminket för att se om det hjälper.
  2. Diskmaskinen har börjat diska disken i kallvatten så nu får vi diska för hand. Diskmaskinen är 3,5 år gammal och ska åka in på reparation på fredag. Ingen garanti kvar. Suck!
  3. Jag säger herrejösses alldeles för ofta och använder det även en hel del i skrift. Måste komma på något bättre ord. 
  4. Jag låter barnen äta mellanmål i vardagsrummet. Ja, det har de lyckats tjata sig till. Mitt villkor är att de sitter på golvet, stackars barn.
  5. Jag fick för ett tag sedan ett kanonerbjudande från OTW som jag tackade nej till. Är fortfarande sur på mig själv för det. 
Inte särskilt muntert onödigt vetande men jag går just nu i lite motvind så dessa fem punkter speglar mig bra nu. Hoppas på att kunna lägga in fem positiva onödigt vetande snart ♥
Jag genomför just nu en undersökning. Läs längst upp i högersplaten. Det vore jättekul om ni ville vara med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar