tisdag 14 juli 2015

En kvällshälsning

Gokväll allihop. Här kommer en hälsning från mig och Ludwig. Det är lite svårt för mig just nu att hinna med allt som jag tänkt med bloggen eftersom barnen är lediga och Fredrik inte har börjat sin semester än. Men även om det inte dyker upp ett nytt recept så vill jag ändå inte att det blir helt tyst så hejhej med en bild idag :D
Hoppas att ni alla har en bra sommar och tusen tack till alla er som kikar in till mig här på bloggen varje dag, jag hoppas att ni känner att ni kan hitta något i receptarkivet de dagar som jag inte hinner lägga in nya recept. Det vore jättekul att få veta vilka recept ni testat *nyfiken* Ibland får jag små hälsningar från läsare som berättar att de testat något av recepten och det är bland det roligaste jag vet. Så gärna fler hälsningar, KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar