måndag 29 juni 2015

Ska din blogg synas här i September 2015?

Nu tänkte jag att det var dags att vi hjälper varandra. När man bloggar vill man ha läsare. Jag vill ha läsare och ni som har egna bloggar vill ha läsare. Allt blir så mycket roligare då.

Jag kommer i september att sammanställa en lista med länkar till bloggar som på ett eller annat sätt nämnt Madame Edith i ett blogginlägg och i samma inlägg länkat hit. Länken ska gå till http://madame-edith.blogspot.se
Inlägget ska vara publicerat någon gång under tiden 150629-150831
I min länklista som kommer att ligga långt upp på bloggen kommer jag att under hela september länka till det aktuella inlägget. På så vis kan vi presentera varandras bloggar för våra läsare. Det spelar ingen roll hur många besökare din blogg har. Alla som har en egen blogg är välkomna. 
(dock får din blogg inte innehålla rasistiskt material eller på något sätt vara kvinnoförnedrande)

När du har publicerat inlägget. Maila mig på madame-edith@live.se 
(för att vara med på listan måste du höra av dig senast 150831)

10 kommentarer:

  1. Klart att vi ska hjälpa varandra. Jag återkommer! :)

    SvaraRadera
  2. Va härligt! Har länkat till din blogg tidigare också men ska absolut göra det igen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh vilka fina ord ♥ ♥ ♥ Tack :D Jag lägger självklart till dig i listan, du hittar länken till dig här på bloggen från och med 1 sept. och hela september månad ut. KRAM

      Radera
  3. Bra där! Klart vi ska hjälpa varandra. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anette, du är självklart också välkommen. Hör av dig om du är intresserad :D KRAM

      Radera
  4. Bra initiativ. Jag återkommer inom den tidsramen du angett. Skriver nåt då och meddelar. Jag själv behöver ofta nya recept och speciellt när man skall bjuda hem folk så det är guld värt. Skall nu läsa igenom din blogg lite mer. Jag lägger till dig på min länklista direkt

    Ha en jättefin solig dag
    Vänlig hälsning
    Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin, vad roligt! Ser fram emot att höra av dig igen :D KRAM

      Radera
  5. Jag vill gärna vara med också! Då får du lära mig att länka m.m. Jag är ganska ny med det här med bloggande. Hoppas at du lär mig. På återsende!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mia, jag kikade in på din sida. Vi bloggar inte på samma bloggportal så tyvärr kan jag inte hjälpa dig med länkningen. Jag vet helt enkelt inte hur man gör på bloggplatsen.

      Radera