torsdag 21 maj 2015

Vi är hemma i Sverige!!

Det är mitt i natten och vi är hemma i Sverige igen. Hur fantastiskt det än är med semester så är det alltid skönt att komma hem igen tycker jag. Och vad som känns ännu roligare är att jag precis sett att jag fått flera mail från er läsare, eftersom jag bloggat genom hotellets bredband under semestern har jag inte gått in på några sidor (mer än bloggen) som kräver lösenord, bland annat mailen. Jag vet inte om det har någon betydelse men jag tar hellre det säkra före det osäkra. Det känns verkligen så kul att läsa allt ni skrivit, under dagen ska jag svara er allihop i ett privat mail. Nu ska jag lägga mig i min EGEN säng, ojojoj vad underbart det ska bli. Sova med lampan släckt och slippa att vara orolig över att en kackerlacka ska smita in i mitt sovrum och krypa in i näsan på mig. Ja, jag är överdrivet löjlig vad det gäller kackerlackor men jag tycker verkligen inte om dem. Under dagen ska jag berätta om det där småläskiga jag ska göra här i ett blogginlägg också, just nu är jag alldeles för trött så jag återkommer efter några timmars sömn igen. Vi ses!

3 kommentarer:

  1. Borta bra men hemma bäst ! Men alltid kul att komma bort lite emellanåt.
    Ha nu en bra dag // kram Barbro

    SvaraRadera
  2. Borta bra men hemma bäst, men iblnad är det nödvändigt att resa bort för att upptäcka det goda Vi har här hemma. Även vi har varit borta.

    Nu letar jag recept igen, hos DIG !

    kram

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det så :D Nu kör jag snart igång med nya recept igen, det ska bli kul!!

    SvaraRadera