tisdag 19 maj 2015

Semestern börjar gå mot sitt slut

Snart får vi säga hej då till Bamse och hans vänner och förbereda oss för hemfärden. Det känns helt okej efter två veckors semester att åka hem till Sverige igen. Vi har haft en helt fantastisk semester här på Gran Canaria på Playa Feliz som enligt mig är det trevligaste området på hela Bahia Feliz. (googla om ni vill veta mer om området Bahia Feliz) Playa Feliz är lagom stort med lagom stort poolområde och härlig närheten till havet, som gäst här har man tillgång till hela området Bahia Feliz så vill man bada i en annan större pool som finns en bit från lägenheterna, på ett annnat poolområde, så kan man göra det. Det enda negativa jag har att säga är att man allt som oftast träffar på de förbaskade kackerlackorna men det är också det enda jag inte tycker om här. Annars får allt toppbetyg av mig.

Jag har börjat planera för bloggen när jag kommer hem till Sverige igen, jag har något (för mig) småläskigt som jag ska göra här i ett blogginlägg. Och troligtvis får jag be barnen om hjälp. Jag ska berätta mer om detta i nästa inlägg. Vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar