torsdag 14 maj 2015

Dykning på semestern

Det finns massor av aktiviteter här där vi bor. Varje dag går jag och tjejerna på vattengympa och på eftermiddagarna spelar Fredrik, Tilde och Fanny vattenpolo med flera andra av hotellets gäster. Bollsporter är inte alls min grej så jag sitter hellre på poolkanten och tittar på. Himla trevligt med lite aktiviteter måste jag säga, det finns något för alla att göra. Vår vecka med all inclusive har börjat nu och det känns ju verkligen lyxigt och smidigt. Nu behöver vi inte springa i butikerna längre för att shoppa mat och vi slipper att stå vid spisen i värmen. Helt klart pengarna tycker jag.
På bilden ser ni Wilma och Tilde som idag har testat att tillsammans med intruktör dyka med riktig dykarutustning, helt fantastiskt tyckte de båda två :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar