söndag 5 april 2015

Citron till laxen

Hej på er, hoppas att ni har en riktigt härlig påskhelg :) Jag och familjen har varit bortbjudna och fått njuta av att bli bjudna på mat av nära och kära ♥ därför har jag inte haft något nytt recept att tipsa er om och det blev några dagars tystnad här på bloggen. MEN bloggen och nya recept har snurrat i mitt huvud under dessa dagar och idag har jag testat fram ett nytt laxrecept. Whiii vad bra det blev! Den här laxrätten kommer jag att göra ofta för den är en riktig snabbvariant som samtidigt är god. Detta är en rätt man kan slänga ihop när man inte har tid eller ork att laga middag. Men ändå vill äta gott. Jag skulle uppskatta att rätten tar ca 10 minuter att göra. Och det gillar jag :) Nu ska jag skriva ner receptet och imorgon jobbar jag med bilderna och publicerar inlägget här på bloggen. Hoppas att vi ses imorgon igen.
Nu finns recept på laxpasta med citronsmak HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar