onsdag 11 mars 2015

Matpaj - Kycklingpaj

Goförmiddag, eller är det kanske gomiddag? I alla fall hej på er allihop :) Idag laddar jag för att hinna med hela tre blogginlägg. Jag har ett riktigt gott recept på en kycklingpaj som jag vill dela med mig av. Det var alldeles för länge sedan jag lade upp något pajrecept här på bloggen så det känns verkligen som att det är dags för det nu. Kycklingpajen är redo för att hoppa in i ugnen. Om en dryg haltimma är den klar. Det här blir dagens lunch hemma hos oss. Det är bara jag och två av barnen hemma på lunchen så blir det en bit över tänkte jag frysa in den. Perfekt att plocka fram någon annan dag när man inte orkar eller har tid att laga mat. Eller när man är ensam hemma och matlagningen bara känns som ett nödvändigt måste.
Nu finns detta recept på kycklingpaj HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar