fredag 30 januari 2015

Hår som värsta risbusken

Det första jag gör varje morgon, innan jag väcker barnen, är att kika in här på bloggen. Samma sak även idag. Igår satt jag och jobbade ganska länge med potatisbilden som ni såg i förra inlägget. Och var nöjd med den när jag publicerade den. Idag ser jag att på den bilden ser mitt hår ut som värsta risbusken, lite som ofrivilliga dreadlocks. Pinsamt, hur kunde jag missa det igår! Nu är det något i mig som bara måste tala om att jag precis innan jag fotade bilden hade varit ute och skottat en himla massa snö i snöfall. Detta var långt ifrån en skönhetskur för mitt hår. Egentligen borde jag bara struntat i att skriva detta inlägget, alla är ju inte perfekta jämt. Och verkligen inte jag heller. Likt förbaskat var jag tvungen att förklara varför håret såg ut som det gjorde... suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar