måndag 5 januari 2015

Baka baka liten russinbulle

Idag har jag och barnen bakat lite russinbullar, inga söta bullar utan brödbullar med russin i. Det receptet hittar ni HÄR >>
Jag kikade lite på min sökordsstatistik, alltså statistik över vilka ord man har googlat på och sedan kommit in på min blogg. Jag såg då att det var hur många sökningar som helst som handlade om brödbak. Det var sökningar om nyttigt bröd, kalljäst bröd, snabbt bröd, billigt bröd, bröd utan jäst, hembakat bröd och bland annat "ediths bröd" var det en hel del sökningar på, alltså den blir jag verkligen extra glad av att läsa :) Med andra ord verkar det vara många som har tiden och lusten att baka just nu och det tycker jag är kul.
Mest sökningar var det på nyttigt bröd så här kommer tre tips:
Trekantiga grötbullar - RECEPT HÄR >>
Lantbrödsfrallor - RECEPT HÄR >>
Råglimpa med bikarbonat - RECEPT HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar