onsdag 24 december 2014

God Jul

Just nu önskar jag att jag kunde hoppa in i min dator och hoppa ut hemma hos er. Jag skulle så gärna vilja ge er största julkramen och tacka er för det här året. Det är ni som gör bloggandet roligt. Nu har jag bloggat i tre år och som jag minns det har jag aldrig tidigare känt sådan glädje med bloggen som jag gör nu. Jag älskar att blogga och jag klurar på nya inlägg i stort sett hela tiden. Att ha sin hobby som jobb är en dröm för många och jag bestämde mig för att uppfylla min dröm, det har jag inte ångrat en sekund. Det passade i mitt liv just här och nu att våga ta det steget.
Jag önskar er alla en God Jul och en riktigt fin dag med nära och kära. Vill någon skriva till mig på min mail madame-edith@live.se så lovar jag att svara när de små somnat senare ikväll. 
Puss och kram och största julkramen från mig ♥

2 kommentarer: