torsdag 23 oktober 2014

Godisrecept på gång

Vattenbadet som jag visade tidigare idag använde jag för att smälta ner vit choklad till tryffelgodis. Min tanke är att jag ska börja fylla på med godisrecept här på bloggen inför jul. Lika bra att börja lite smått nu så det inte blir godisdag varje dag hemma hos oss veckorna innan jul. Det kan ju gärna bli det annars eftersom jag vill öka på antalet recept på julgodis. Tryffeln jag gjorde idag kallar jag för vit chokladtryffel med lakritskross, det får bli veckans godsak till fredagsmyset. (läs mer här >>)  Jag kan lova att det är svårt att hålla tassarna borta när de ligger där inne i kylskåpet och väntar tills imorgon för de är farligt goda. Recept och bild får ni imorgon, hoppas att vi ses då. Kram och god natt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar