tisdag 14 oktober 2014

Fredagsmyskakan är klar!

Sagt och gjort :) Nu har jag svängt ihop en god kaka till fredagsmyset. Min lille sjukling som är hemma även idag fick sig ett smakprov innan den fick hoppa in i frysen, det är hans hand som ni ser på bilden. Visst är den söt ♥
Som vanligt kommer jag att lägga in receptet på kakan i ett separat inlägg så att ni slipper en massa onödig text. Absolut senast på fredag finns receptet att hitta här på bloggen. Tiden är knapp för mig nu när jag har sjukstuga här hemma så jag kan inte säga exakt vilken dag jag hinner skriva in det. Men det kommer, jag lovar! Och ja, jag fick en bit jag också :P
Nu finns receptet HÄR >>

2 kommentarer:

  1. Mmmmm ser fantastikt gott ut.
    Frågan är ju bara när jag skall hinna att baka och även då äta :) allt gott som du delar med dej av.
    Men till helgen så får det nog bli Snickerskladdkakan , mums filibabba :)
    Återigen Tusen Tack för att du vill dela med dej av alla dina goda recept !!!!
    Önskar dej en underbar dag och grabben är bättre.
    Catarina A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ♥ Han är på bättringsvägen nu :) Snickerskladdkakan är superdupergod!!

      Radera