fredag 18 juli 2014

Semester på Öland

De senaste inläggen här på bloggen har skött sig själva genom tidsinställning. Detta medan jag och familjen varit iväg på en härlig semester på Öland. Denna underbara ö! Vi har haft det helt fantastiskt med både shopping, sol och bad. Bilden på mig och Fanny är tagen i hamnen i Borgholm.
Jag lyckades ta en så vacker bild på far och son. Jag älskar verkligen denna bilden och extra kul att Fredrik får vara med på ett hörn här i bloggen annars brukar det ju mest vara jag och barnen som är med på bilderna. Även här en bild från hamnen i Borgholm.
Och till sist en bild på Tilde och Wilma också nere vid hamnen. En fantastisk dag med glada barn, bättre kan det knappast bli. Jag har tagit många bilder under semestern så det dyker upp några fler semesterbilder under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar