söndag 22 juni 2014

Bloggen rullar på igen..

Hej igen efter några dagars uppehåll här på bloggen. Hoppas att ni har haft en fin midsommarhelg. Jag och familjen har tillsammans med min syster och hennes pojkvän varit iväg på en tur till Göteborg, trevligt och kul hade vi det på Liseberg men jag tycker nog att det var lite väl mycket folk. Eller vad sägs om 80 min (!!) kö till nya åkattraktionen Helix, helt galet, till och med till farfars bilar var det lång kö med en väntetid på cirka 30 min. Men vi hade ju i alla fall tur med vädret, inte en droppe regn. Idag har jag och Tilde bakat västerbottenspaj som vi ska äta om en liten stund och till det tänkte vi frossa i oss lite räkor. Smaskigt och lyxigt som avrundning på en trevlig helg.
Mitt recept på västerbottenspaj hittar ni på bloggen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar