söndag 25 maj 2014

Födelsedag och Morsdag


Hej på er allihop, hoppas att ni haft en bra och härlig söndag. Här har vi haft kalas för Ludwig som fyller två år idag och så firade vi ju så klart morsdag också. Jag fick fina teckningar med så fina ord på :) Det stod bla. mamma är bäst, du betyder allt för mig och jag älskar dig. Underbara ungar! Det behövs verkligen inte en massa dyra presenter det här gick rakt in i mitt hjärta ♥ Tårtan som ni ser på bilden är en jordgubbscheesecake som är väldigt god och smidig att göra. Man kan göra den dagen innan och sedan låter man den stå i frysen till ungefär en halvtimme innan man serverar den. Skönt att slippa stressa innan gästerna kommer. Receptet på denna cheesecaken kommer jag att lägga ut under nästa vecka, vill ni göra en cheesecake innan det så hittar ni fler recept på cheesecake HÄR

2 kommentarer:

  1. Hej på dig!

    Vilken ljuvlig tårta!
    Förstår att fina ord betyder mer än presenter:)

    Ha en bra kväll!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  2. Ser underbart god ut! Har börjat följa din blogg den ger mig jätte mycke inspration och ideer, smt glädje.
    Kram Annika

    SvaraRadera