måndag 26 maj 2014

404 gillar bilden i ett forum på facebook

Jag blev nästan lite chockad när jag idag skulle läsa igenom mina mail som jag fått över helgen. Bilden på cheesecaken som jag la upp här på bloggen igår visade jag även upp i ett forum på facebook. I det forumet kan man diskutera mat och bakning och inspirera varandra, jättetrevlig grupp där de allra flesta håller en god ton. Bilden var mest till för att inspirera som så många andra i gruppen gör. Det har nu trillat in hur mycket mail och meddelande som helst där medlemmarna ber om receptet. Och aldrig förr har det nog gillats så mycket till någon av mina bilder tidigare :) Jag var verkligen inte beredd på så mycket respons, tänk vilka härliga och positiva människor det finns! Ja, förutom en som var tvungen att slänga ur sig att halva tårtan måste varit jätteful eftersom jag inte visade hela tårtan. Som svar fick hon från mig ett tack för komplimangen, om hon gissar att den halvan av tårtan som jag inte visade upp var jätteful så måste hon väl tycka att den sidan som jag visade upp var fin, eller hur!
Eftersom jag vet att det är många som väntar på receptet ska jag försöka skynda på med att skriva in det här på bloggen, för det är här det kommer in först.
RECEPTET FINNS NU INLAGT HÄR >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar