torsdag 10 april 2014

Före och efterbild

Det var lite svårt att riktigt kunna se före och efterbilderna genom de klickbara länkarna som jag la upp igår. Därför har jag nu satt ihop bilderna "side by side" i ett collage också. Stolen har förvandlats från militärgrönt till turkost. Den känns riktigt vårig och fin och jag är grymt nöjd. Efter en liten inredningssvacka börjar jag att känna mig riktigt sugen igen på alla möjliga inredningsprojekt. Och jag är så glad att den lusten har kommit tillbaka till mig för jag gillar verkligen att fixa och det roligaste av allt är att klura ut smarta inredningslösningar. Ju klurigare desstå roligare :) Jag har ju till och med gått en inredningsutbildning med heltidsstudier i 1,5 år. Troligtvis var det just utbildningen som gjorde att min inredningsglädje försvann ett tag. Det blev väl helt enkelt för mycket av det goda samtidigt som barnen då behövde mycket av min tid. Men nu har det gått ett tag, barnen har blivit större och jag börjar hitta tillbaka till mig själv och det jag tycker är roligt igen. Det känns faktiskt riktigt bra! Jag får lite frågor då och då om min utbildning, utbildningen som jag gått heter Inredare med Säljkompetens och är en så kallad yrkesutbildning med 20 veckors praktik. Jag gick på en skola i Älmhult, året som jag slutade ändrade utbildningen namn till Säljare med Inredningskompetens.

2 kommentarer:

  1. Vilket lyft, så fin. Ha en fin dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Så fint! :)

    Men vilket sammanträffande! Jag läser sista året på Säljare med inredningskompetens! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera