torsdag 13 mars 2014

Kycklingrätt

Jag gick precis in för att sätta igång med maten här hemma, vi försöker annars att vara ute så mycket det bara går när det är så fint väder :) Som vanligt när jag passerade datorn kikade jag in här på bloggen en snabbis också. Jag kan liksom inte låta bli! Så när jag ändå har bloggen framme kan jag tala om att det senare idag kommer ett recept på en god kycklingrätt. Vi brukar i vanliga fall äta den kycklingrätten mest på helgerna när hela familjen är samlad och resterna brukar bli till matlåda.  Men idag fick den stå på menyn eftersom den sköter sig till större delen själv i ugnen. Det passar ju bra när man hellre sitter ute i solen än spenderar lång tid i köket. Kika in framåt kvällen igen (när solen gått ner.. ;) för då landar jag framför datorn och sätter ihop bild och recept. Och till er som följer mig på facebook ni får en länk där när receptet publicerats här på bloggen. Madame Ediths facebooksida hittar ni HÄR, alla är välkomna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar