fredag 7 februari 2014

Matrecept

Nu har det bakats en hel del här på bloggen. Brödrecepten har fyllts på och det har ju även blivit några söta recept :) Enligt en undersökning som jag gjorde för ett tag sedan ville ni gärna att jag skulle lägga in fler matrecept, så det tänkte jag börja jobba mer med. Lagar mat gör jag ju ändå varje dag. Så från och med nu ska jag låta kameran vara med betydligt oftare när det vankas middag här hemma. Först ut blir en lättlagad och himmelskt god laxrätt som vi ska fira in helgen med, en rätt som hela familjen gillar.
Kommer snart..

3 kommentarer:

  1. mattips är välkommet! Jag älskar fisk och det äts en hel del hemma hos oss!
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Hej. Det här receptet ska jag prova,ser väldigt gott ut.Tack för en bra blogg med mycket fina & goda recept. Ha en bra dag. Kram/Marie

    SvaraRadera