måndag 27 juni 2011

13 kommentarer:

  1. Wow vilket underbart fint fönster du har där! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar liten hörna och fantastiskt fint fönster.
    Ha det fint.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder och fin blogg!

    SvaraRadera
  4. Tack för titten hos mej ,jättekul att du kikar in :)
    Men vilket härligt rum ,jättemysigt o sååå fint.
    Ha en skön kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Va gullig du är som lämnar en kommentar hos mig! Måste bara säga ...ÄLSKAR det vita plåtskåpet - vill också ha! Hur ska jag få tag i ett sånt....Hmmm... Kram iallafall en solig måndag.

    Tjing/Hannah

    SvaraRadera
  6. Tack för rar hälsning hos mig! :)
    Finfin blogg du har då.. Ååå, gillar också plåtskåpen.. Vart har du hittat dem?
    Må så gott, kram Evelina

    SvaraRadera
  7. Instämmer med övriga, fin hörna och fin blogg!

    Jag får sån lust att se hela ditt hem på riktigt, tror jag skulle trivas där!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hej
    Så snygg hörna, gillar det gamla spelet:)
    tack för dina söta ord.
    ha en skön dag i solen
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  9. Tack vad gullig du är! :)
    Kan inte annat än att hålla med de andra kommentarerna: vacker hörna och en underbart fin blogg!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  10. jag blir nyfiken på vad ni förvarar i skåpen?

    Tessan

    SvaraRadera
  11. Heya thiѕ is kind of of off topіc but I was wondering if
    blogѕ use WYSIWYG editorѕ or if you have to manually code wіth HTML.
    I'm stаrting a blօց soon but have no cߋding expertise
    sо I wantеd to ցet advice fгom ѕomeone with experiencе.
    Any ɦelp would be greatly ɑρpreciated!

    Also visit my site :: house removals london

    SvaraRadera